Hawk Motorsport Brake Pads - popis směsí pro závodní použití


Kód směsi Směs Provozní teplota od Optimální teplotní rozpětí Maximální provozní teplota Náběh / Bite Komentáře / Poznámky Aplikace
Hawk směsi pro motorsport - závodní použití
U DTC-70 205°C
(400°F)
425-650°C
(800-1200°F)
870°C
(1600°F)
Vysoký
  • Vyvinuto pro extrémní deceleraci
  • Odolnost vůči vysokým teplotám
  • Nízký podíl abrasiv, nízké opotřebení kotoučů
NASCAR, ARCA, okruhové závody, asfalt, sportovní vozy, GT, klubové závodění, formule, tracks
G DTC-60 205°C
(400°F)
370-595°C
(700-1100°F)
870°C
(1600°F)
Vysoký
  • Menší frikce ve srovnání s DTC-70
  • Doporučené použití v kombinaci s DTC-70 v případě 2 okruhů (přední - zadní)
  • Obdobný náběh jako DTC-70
  • Nízký obsah abrasiv, nizké opotřebení kotoučů
NASCAR, ARCA, okruhové závodění, asfalt, sportovní vozy, GT/GS, klubové  závodění, formule, vozy s předním náhonem kola motorem vpředu s i bez ABS
V DTC-50 150°C
(300°F)
260-595°C
(500-1100°F)
760°C
(1400°F)
Vysoký
  • Velice vysoká frikce
  • Agresivní okamžitý nástup
  • Excelentní modulace a zpětný chod
  • Vyvinuto pro vozy s extrémním požadavkem na deceleraci a velkým přítlakem.
Open Wheel/Formula, Sports Car/GT, F2000. F3000
W DTC-30 37°C
(100°F)
37-425°C
(100-800°F)
650°C
(1200°F)
Střední
  • Široký rozsah provozních teplot
  • Perfektní citlivost s okamžitým náběhem
  • Perfektní efektivita i za studena
  • Nízký podíl abrasiv, nízké opotřebení kotoučů
NASCAR, okruhy, šotolina, autokros, drags, sprinty
A DTC-15 95°C
(200°F)
150-315°C
(300-600°F)
425°C
(800°F)
Střední
  • Vyvinuto speciálně pro použití mimo asfaltové povrchy (autokross, šotolina atd.)
  • Střední úroveň náběhu mírně nižší než u DTC-30
  • Perfektní efektivita i za studena
Okruhové závody, šotolina, autokros, off-road  závody
H DTC-05 37°C
(100°F)
37-260°C
(100-500°F)
370°C
(700°F)
Low
  • Vyvinuto speciálně pro použití v off-road disciplínách s požadavkem na citlivost a lehké dávkování síly
  • Předvídatelný nástup
  • V porovnání s konvenčními materiály zajišťuje maximální efektiviu a snadné dávkování v celém rozsahu teplot
  • Perfektní efektivita i za studena
Autocross/Track days, šotolina, speciální oversize brzdové kity atd.
S HT-10 150°C
(300°F)
260-595°C
(500-1100°F)
705°C
(1300°F)
Vysoký
  • Liineární průběh v celém rozsahu teplot
  • Kontrolovatelný náběh, skvělá citlivost a snadné dávkování
Okruhové závody, rally asfalt pro náběh vyšší než u Blue 9012, případně pro náročné track days
L MT-4 205°C
(400°F)
260-535°C
(500-1000°F)
650°C
(1200°F)
Vysoký
  • Vysoký nástup
  • Vyvinuto pro lehčí vozy s váhou do zhruba 1250 kg pro asfaltové aplikace
  • Speciálně pro vozy nevyžadující extrémní deceleraci
Okruhové závody (váha pod 2000lbs, NASCAR modified, Pavement limited, Late Model, Pavement Modified
MB Metallic 37°C
(100°F)
95-705°C
(200-1300°F)
925°C
(1700°F)
Vysoký
  • Speciálně vyvinuto pro kotouče s antikorozní "coated" úpravou
pro kotouče s ker.coated úpravou, sprinty
E Blue 9012 120°C
(250°F)
175-425°C
(350-800°F)
535°C
(1000°F)
Střední
  • Střední úroveň frikce
  • Perfektní modulace pedálu
  • Perfektní univerzální materiál se skvělým poměrem cena / kvalita
okruhy, rallye asfalt, směs vhodná pro začínající jezdce
M Black 37°C
(100°F)
95-370°C
(200-700°F)
480°C
(900°F)
Střední
  • Střední náběh a teplotní rozsah
  • Perfektní efektivita i za studena
  • Vyvinuto s cílem poskytnout univerzální materiál za zajímavou cenu
  • Vhodné pro  použití na asfaltu i šotolině
Okruhy, univerzální směs, pro aplikace s nižšími teplotami a silou, případně šotolinu
J DR-97 37°C
(100°F)
37-370°C
(100-700°F)
480°C
(900°F)
Střední
  • Speciální směs pro použití s duralovými kotouči
  • Perfektní statický a dynamický koeficient tření
speciální směs pro Drag Race
R Street/Race 37°C
(100°F)
37-425°C
(100-800°F)
650°C
(1200°F)
Střední
  • Destička speciálně vyvinutá pro track days s ohledem na případný provoz na silnici
Race-Street / kombinace závody / silniční provoz
N HP Plus 37°C
(100°F)
150-315°C
(300-600°F)
425°C
(800°F)
Nižší
  • Perfektní materiál pro vysoce výkoné vozy do silničního provozu s možností použití v lehčích závodech
Track-Drag, Autocross, klubové závodění, populární aplikace pro zadní nápravy vozů GT, GS a klubová úroveň vozů s ABS

Tisknout


Sortiment podle typu

Dieselpower