|
|
|
|
|
Kód směsi |
Směs |
Provozní teplota od |
Optimální teplotní rozpětí |
Maximální provozní teplota |
Náběh / Bite |
Komentáře / Poznámky |
Aplikace |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawk směsi pro motorsport - závodní použití |
U |
DTC-70 |
205°C
(400°F) |
425-650°C
(800-1200°F) |
870°C
(1600°F) |
Vysoký |
- Vyvinuto pro extrémní deceleraci
- Odolnost vůči vysokým teplotám
- Nízký podíl abrasiv, nízké opotřebení kotoučů
|
NASCAR, ARCA, okruhové závody, asfalt, sportovní vozy, GT, klubové závodění, formule, tracks |
G |
DTC-60 |
205°C
(400°F) |
370-595°C
(700-1100°F) |
870°C
(1600°F) |
Vysoký |
- Menší frikce ve srovnání s DTC-70
- Doporučené použití v kombinaci s DTC-70 v případě 2 okruhů (přední - zadní)
- Obdobný náběh jako DTC-70
- Nízký obsah abrasiv, nizké opotřebení kotoučů
|
NASCAR, ARCA, okruhové závodění, asfalt, sportovní vozy, GT/GS, klubové závodění, formule, vozy s předním náhonem kola motorem vpředu s i bez ABS |
V |
DTC-50 |
150°C
(300°F) |
260-595°C
(500-1100°F) |
760°C
(1400°F) |
Vysoký |
- Velice vysoká frikce
- Agresivní okamžitý nástup
- Excelentní modulace a zpětný chod
- Vyvinuto pro vozy s extrémním požadavkem na deceleraci a velkým přítlakem.
|
Open Wheel/Formula, Sports Car/GT, F2000. F3000 |
W |
DTC-30 |
37°C
(100°F) |
37-425°C
(100-800°F) |
650°C
(1200°F) |
Střední |
- Široký rozsah provozních teplot
- Perfektní citlivost s okamžitým náběhem
- Perfektní efektivita i za studena
- Nízký podíl abrasiv, nízké opotřebení kotoučů
|
NASCAR, okruhy, šotolina, autokros, drags, sprinty |
A |
DTC-15 |
95°C
(200°F) |
150-315°C
(300-600°F) |
425°C
(800°F) |
Střední |
- Vyvinuto speciálně pro použití mimo asfaltové povrchy (autokross, šotolina atd.)
- Střední úroveň náběhu mírně nižší než u DTC-30
- Perfektní efektivita i za studena
|
Okruhové závody, šotolina, autokros, off-road závody |
H |
DTC-05 |
37°C
(100°F) |
37-260°C
(100-500°F) |
370°C
(700°F) |
Low |
- Vyvinuto speciálně pro použití v off-road disciplínách s požadavkem na citlivost a lehké dávkování síly
- Předvídatelný nástup
- V porovnání s konvenčními materiály zajišťuje maximální efektiviu a snadné dávkování v celém rozsahu teplot
- Perfektní efektivita i za studena
|
Autocross/Track days, šotolina, speciální oversize brzdové kity atd. |
S |
HT-10 |
150°C
(300°F) |
260-595°C
(500-1100°F) |
705°C
(1300°F) |
Vysoký |
- Liineární průběh v celém rozsahu teplot
- Kontrolovatelný náběh, skvělá citlivost a snadné dávkování
|
Okruhové závody, rally asfalt pro náběh vyšší než u Blue 9012, případně pro náročné track days |
L |
MT-4 |
205°C
(400°F) |
260-535°C
(500-1000°F) |
650°C
(1200°F) |
Vysoký |
- Vysoký nástup
- Vyvinuto pro lehčí vozy s váhou do zhruba 1250 kg pro asfaltové aplikace
- Speciálně pro vozy nevyžadující extrémní deceleraci
|
Okruhové závody (váha pod 2000lbs, NASCAR modified, Pavement limited, Late Model, Pavement Modified |
MB |
Metallic |
37°C
(100°F) |
95-705°C
(200-1300°F) |
925°C
(1700°F) |
Vysoký |
- Speciálně vyvinuto pro kotouče s antikorozní "coated" úpravou
|
pro kotouče s ker.coated úpravou, sprinty |
E |
Blue 9012 |
120°C
(250°F) |
175-425°C
(350-800°F) |
535°C
(1000°F) |
Střední |
- Střední úroveň frikce
- Perfektní modulace pedálu
- Perfektní univerzální materiál se skvělým poměrem cena / kvalita
|
okruhy, rallye asfalt, směs vhodná pro začínající jezdce |
M |
Black |
37°C
(100°F) |
95-370°C
(200-700°F) |
480°C
(900°F) |
Střední |
- Střední náběh a teplotní rozsah
- Perfektní efektivita i za studena
- Vyvinuto s cílem poskytnout univerzální materiál za zajímavou cenu
- Vhodné pro použití na asfaltu i šotolině
|
Okruhy, univerzální směs, pro aplikace s nižšími teplotami a silou, případně šotolinu |
J |
DR-97 |
37°C
(100°F) |
37-370°C
(100-700°F) |
480°C
(900°F) |
Střední |
- Speciální směs pro použití s duralovými kotouči
- Perfektní statický a dynamický koeficient tření
|
speciální směs pro Drag Race |
R |
Street/Race |
37°C
(100°F) |
37-425°C
(100-800°F) |
650°C
(1200°F) |
Střední |
- Destička speciálně vyvinutá pro track days s ohledem na případný provoz na silnici
|
Race-Street / kombinace závody / silniční provoz |
N |
HP Plus |
37°C
(100°F) |
150-315°C
(300-600°F) |
425°C
(800°F) |
Nižší |
- Perfektní materiál pro vysoce výkoné vozy do silničního provozu s možností použití v lehčích závodech
|
Track-Drag, Autocross, klubové závodění, populární aplikace pro zadní nápravy vozů GT, GS a klubová úroveň vozů s ABS |